کنتیننتال از لاستیک تمام فصل Allseasoncontact 2 رونمایی کرد.




کنتیننتال از لاستیک تمام فصل Allseasoncontact 2 رونمایی کرد.

تایر Allseasoncontact 2 از سری لاستیک های برنده و چند جایزه ای کنتیننتال است که می توان آن را به عنوان بهترین تایر تمام فصلی این کمپانی، که از بهترین کنترل رانندگی در هر شرایط آب و هوایی برخوردار است، معرفی کرد. کنتیننتال در طول توسعه این لاستیک بر روی عملکرد فوق العاده، ایمنی و راحتی هنگام رانندگی تمرکز کرده است. این کمپانی بدون کاهش ایمنی این لاستیک، مسافت پیموده شده را در مقایسه با مدل های قبلی 15 درصد افزایش و مقاومت غلتشی را تا 6 درصد کاهش داده است.

لاستیک Allseasoncontact 2 هندلینگ بهتری را در جاده‌های خشک ارائه می‌کند و در جاده‌های خیس و مرطوب فاصله ترمز کمتری دارد. این لاستیک از نظر راحتی، عملکرد در برف و هیدورپلنینگ تفاوتی با مدل های قبلی خود دارد و این پیشرفت به لطف وجود نوآوری هایی در ساخت بدنه تایر، الگو و ترکیب آج به دست آمده است. مواد جدید استفاده شده در تولید این تایر، باعث کاهش تلفات انرژی و در نتیجه کاهش مقاومت غلتشی نسبت به مدل های قبلی شده است.

هنگام طراحی آج تایر جدید Allseasoncontact 2، تیم توسعه دهنده لاستیک کنتیننتال الگوی V شکل با بلوک های آج C شکل را انتخاب کردند. مزایای طراحی V شکل را می توان در هوای مرطوب و بارانی مشاهده کرد. این طراحی کانال های آب زیادی را به طرف دیواره های تایر ایجاد و هیدروپلینینگ را آسان تر می کند. بسیاری از بلوک های C شکل نیز در وسط الگوی آج V شکل در لاستیک از یکدیگر پشتیبانی و هندلینگ لاستیک را در طول عمر آن تضمین می کنند.

متخصصین شیمی کنتیننتال ترکیبی از فناوری های متفاوت به نام چیلی را برای ترکیب آج پیشنهاد داده اند. همچنین ترکیب پلیمری جدید، چسبندگی خوبی را همراه با ترمز گیری مناسب در جاده های خشک و مرطوب و حتی هوای گرم تابستانی ارائه می دهد و وجود یک شبکه الاستومری (پلیمر لاستیک) انعطاف پذیر توسعه یافته، باعث می شود که لاستیک بتواند با سطح جاده سازگار شده و درنتیجه سایش را کاهش و مسافت پیموده شده را افزایش دهد.

Allseasoncontact 2 جدید مانند مدل های قبلی خود بر روی ویژگی های بسیار ایمن حمل و نقل بنا شده است. در عین حال عملکرد را در جاده های خشک و مرطوب و مسافت پیموده شده را افزایش داده است. در طول توسعه این لاستیک، شرکت کنتیننتال با در نظر داشتن نیاز های هر یک از وسایل نقلیه و با توجه به عملکرد Allseasoncontact2 ، یک گزینه کارآمد برای تمام فصول برای هر وسیله نقلیه را معرفی می نماید. 

لاستیک AllSeasonContact 2 در پاییز 2023 در دسترس خواهد بود. این لاستیک در اندازه های 15 تا 21  عرضه می شود.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0